Att träffa Linda Hallberg

Är det någon som jag VERKLIGEN ha velat träffat som ska klassas som "känd" så är det Linda Hallberg. Känner mig så töntig när jag blir så starstuck, hon är ju lika mycket människa som jag är, men ändå! Hon kan göra magi med sina fingrar och det är bara så fantastiskt att inspireras av henne. När en har ett intresse för något och har en förebild inom det så blir det lätt en sån här reaktion, haha. Jag såg henne på ca 100 meters avstånd och ba "SOFIIIII DÄR ÄR LINDA HALLBERG! DET MÅSTE VA HON!!!", sen la vi benen på ryggen och sprang.
 
Lol.
 
Kul var det i alla fall och tack så hemskt mycket för den lilla pratstunden, Linda!!
 
 

Kommentarer:

1 Helena R:

Kul! :)

Svar: Ja, typ världens kulaste grej!! :D
Molly Jansson

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]