SNART SMÄLLER DET

HEEEEJ!
 
Men åh. Snart är det ju JUL! Som jag älskar den jävla högtiden alltså. RO HIT!!! Lyssnar på julmusik redan och längtar tills julkalendern börjar för i år, barnet i mig hoppar fram likt förbannat varje år. Sitter och kollar julbak på YouTube och dricker chokladlatte, haha. *mysarn*
 
Är hemma i hela sex dagar över jul i år. Förra året blev det 28 jävligt snabba timmar. Det var en ganska tråkig jul ärligt talat. Så kan vi ju inte ha det. Så i år blir det lite jävlar anamma över jul för min del. Jag ska jula sönder min familj.
 
Jag ber inte om ursäkt för alla svordomar.
 
Kram <3 <3 <3 <3 <3
 
Morfar och jag på julafton 2011
 
Mysbästisar <3
 
Hahahah Clara din jävel, kolla påre
 
Nyår för hundra år sen. Tur jag växte ikapp näsan.
 
Tar hand om Moa jag
 
Ett vinglas??? 2011???
 

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]