People zip their wine

Hej mina vänner! 

Har haft en jävligt mysig dag här hemma. Vaknade upp ur min koma runt halv ett idag (13 timmars sömn YES PLEASE), och då satt jag och slöade fram till två. Sen drog jag tummen ur röven och gjorde en sminkning som jag fotade med min riktiga kamera vilket var en orgasm i sig, utöver sminkningen alltså. Det är synd bara att mitt photoshop försvann nät datorn kraschade. Skitjävel. Så bilderna jag tog idag tas med till skolan imorgon! 

Nu ska jag kolla på Projekt X på femman tillsammans med Molly. Mig själv alltså. 

Godnatt! 




Kommentarer:

1 Olivia:

Har du tatuerat dig nyligen?? vad betyder den för dig och vad står det?:)

Svar: I slutet på juli gjorde jag min tatuering! Den står för mina föräldrar :) det är deras födelsedatum
Molly Jansson

2 Margareta:

Vackert!!

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]