Narcotic

Hallå!
 
Vad är det för fel på mig? Jag kan köpa skor som en annan köper mat. Blev dock lyckligt överraskad då skorna var en hunka billigare än vad det stod på prislappen. YEEEEEEYYYYY! Köpte dom på Nilssons och ingen är nöjdare än jag. Dom skaver dock längst fram där lädret ligger på foten, men om jag använder dom här flitigt nu så kanske det ordnar upp sig. Woop! 
 
Nu väntar middag på Marco Polo!
 
Fina va????? instagram : mollyjanssons

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]