Upp till norr

Hej kära! 

Så blev det jul i år igen. Förra året spenderade jag hela 28 timmar i min hemstad. Kändes som två minuter och jag minns det knappt, haha. Men så blev det eftersom jag hade fått jobb. I år ser det annorlunda ut! Jag är på tåget hem nu och allt verkar gå som det ska. Är nästan tacksam att vi inte har snö i år som ställer till det på Sveriges järnvägar. Eller Sveriges jetplan som jag sa när jag var 15 år på frågan "vad betyder "SJ"?"

Vi kommer fira jul ute i skatan hos min moster och hennes man. Så mysigt!! Efter det åker vi till Alnö och firar med pappas sida av släkten. Har saknat alla SÅ mycket ❤️ 

Jag kommer vara hemma ända till den 29:e så jag är lite långledig, så tacksam och glad över det också 🎄❤️ 

Nu fortsätter tågjävlet upp till Söndsvall!  


Gårdagens look!

Kommentarer:

1 Agnes:

Hej Molly! Jag blev tipsad om din blogg på MAC på Åhlens av en superduktig tjej som hjälpte mig att hitta en fondation för att täcka min acne. Jag tar roacutan och det har gått tre månader på min kur och det har fortfarande inte blivit någon jätteskillnad. Du har säkert redan svarat på denna fråga men hur lång tid tog det för dig att se skillnad på din hy? Känns så hopplöst...
Du verkar som en superhärlig tjej, ta hand om dig <3

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]