Busy doin' nothing at all

Åh herre min JE!
 
Jag har varit M.I.A från denna hemsida länge nu. Men det är inte för inte som jag varit det! Jag har nämligen varit uppe i Sundsvall och blivit full för kärlekens skull samt kollat på Prison Break i tre dagar. När jag var där. Uppe. I Sundsvall.
 
Nu är jag tillbaka på Stockholmsrälsen och lever inte loppan! Jag jobbar och klämmer i mig i dom tajtaste jävla strumpbyxorna jag kan hitta och känner mig som korvstoppning om dagarna. He e jag de.
 
OJJJJ ojoj så flummigt detta var.
 
Måste kolla lite PB nu. Vi höres.
 
 

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]