Fråga stjärnorna

Hej vänner!
 
Nu är jag äntligen ledig efter 10 dagars jobb. Fyra dagar på mac, en dag frilans, fyra till dagar på mac och sen en till dag frilans, haha. Tur jag tycker det är kul! Men vila är nu mer än välkommet. Jag var hos min fina Anya igår och fick hälsa på hennes son och deras nyaste tillskott - Jamjam! Katten deras. En stor och stark bengal på nio månader. Sååååå gosig. Jag vill ha katt ännu mer nu. Åhåhå. Kattjävel.
 
Idag ska jag käka lunch med Ullis och efter det träna! Ska bli gött. Har inte tränat sen tisdags så det är på sin plats nu.
 
Vi höres!
 
Senaste instagrambilderna! @mollyjanssons

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej.
Jag har ätit "roaccutan" i 2 veckor och ha fått en uppblossning. Har väldigt svårt att sminka över dessa torra finnar, har du något tips?

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]