Hemfärd

God morgon!
 
Idag åker jag upp till Sundsvall. Så efterlängtat det har varit ♥ Saknar min mami & papi. Samt lite annat fölk, heheh.... Ni vet vilka ni är *blink* *msn*
 
Jag kommer idag att firas av släkt och sedan vänner! Vilket ska bli riktigt SKÖÖÖNT Å KUUUUL! Var längesen man knäppte en bärs nu!
 
 
Okej. Har knäppt en bärs en gång i mitt liv och faktiskt druckit upp den. *valborg14*
 
Vi hörs!
 
 

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]