Q/A : Uppblossning

Q : Hej.
Jag har ätit "roaccutan" i 2 veckor och ha fått en uppblossning. Har väldigt svårt att sminka över dessa torra finnar, har du något tips?
 
A : Hej!
Jag fick också det. Jättetorra partier i hela pannan fick jag, det brann när jag sminkade mig. Jag hittade ingen bra lösning förutom att smörja in ordentligt innan. Som tur var försvann det efter några veckor och själva brännande känslan försvann efter några minuter efter applicering av foundation.
 
Hoppas det går över!

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]