Paljett

HEEEEEEJ!
 
Oj, vad jag är hungrig. Jag måste ta och handla matjävulskap så man klarar sig genom livet. Tror det blir biffar med stekt pära, "gött mos" det! Som Jennifer säger. Håller på att tvätta tvåhundrafemtiotusen maskiner tvätt idag, bara för att det hinner jag inte riktigt med när jag jobbar. Och med "hinner inte med" så menar jag att jag glömmer. Hehe... Men nu när jag är ledig fyra hela dagar i rad så ska jag passa på och städa, rensa och tvätta. Sådant mys.
 
När jag var klar med denna sminkning insåg jag att den var väldigt arabinspirerad. I like it!
 
I fredags var det AW på Åhléns och dom bjöd upp till sån PhotoBooth. Kuligt.
 
När du råkar knulla till din eyeliner totalt och bara har en minut tills du måste iväg, fucka upp båda då. SÅ VAR DET PROBLEMET LÖST.
 

Kommentera här:


Molly Jansson

Hej! Jag heter Molly, jag är 21 år gammal, bosatt i Stockholm men ursprungligen från Söndsvall. I min blogg kan du läsa om min akne och hur du fint kan dölja den! Det är okej med akne och du ska inte skämmas! No photoshoped images. Jag utövar mycket smink och vill gärna utöva det på dig med! Besök min hemsida för mer info: www.mollymakeup.se Kontakt: [email protected]